Blog

De regio heeft alles in huis, alleen niemand weet het

"Nu gaan onze handelsmissies nog naar Thailand. Het zou andersom moeten zijn.”

 

Ed Morel van communicatiebureau 3Hoog in Venlo vindt dat de regio de schroom van zich af moet werpen. Greenport Venlo kan dezelfde naam en faam als foodregio verwerven als buurregio Helmond. Zijn verhaal in het kort: de grensoverschrijdende voedingsregio Venlo/Niederrhein heeft alles in huis, alleen niemand weet het.’ Morel probeert nu de regio te winnen voor zijn visie Volgens Morel kan de regio in een straal van 50 kilometer zelfvoorzienend worden. Daarvoor is genoeg kennis en kunde in huis. Dat gesleep met voedsel over de hele wereld, is totaal overbodig. Het verdienmodel van Morel: de rest van de wereld kan in Greenport Venlo komen kijken hoe je zelfvoorzienend kunt worden. Morel: „Als wij voorop lopen en alle kennis en innovatie in huis hebben, dan hebben we een enorme voorsprong.”

 Dagblad de Limburger - 04-05-2013

Ed Morel | dinsdag 07 mei

Reacties

 

nog geen reacties geplaatst

 

Reageren


Contacteer ons via het formulier hiernaast. Wij antwoorden u zo snel mogelijk. Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

Onze algemene contactgegevens vindt u in de rechterkolom op onze site.


sluiten